inwheelsItrust.blogg.se

Donald Duck!!!

Kategori: Allmänt

Hej alla bloggläsare!!

Nu var det ett tag sen jag skrev och jag är ledsen om ni alla har fått vänta på ett nytt spännande blogginlägg om mig. Jag har verkligen inte känt för att skriva då jag känt mig lite nere på sistone men nu är jag igång igen.  Lite tack vare tjat från några personer förvisso men det behöver jag. För ska det hända nåt så måste man tjata på mig ibland. 

Under tiden jag inte har skrivit så har jag fått några nya idéer vilket inte är så ovanligt då jag har fullt av idéer och drömmar i mitt huvud. Det finns så mycket jag vill göra, men känner mig ganska begränsad. Jag blir trött ganska lätt och orkar inte alltid göra så himla mycket. Jag vet ju att det har med mina mediciner att göra men det är ändå så jävla irriterande, jaja men det får man leva med.

 En sak som jag har börjat med är att jag har börjat köpa in serietidningar/serieböcker som jag sedan ska sälja, bara kalle anka än så länge men blir andra sen kanske. För det vore roligt att öppna en serietidningsaffär har jag kommit fram till. Så kanske ni ser mig sälja serier i framtiden vem vet.  Serier har jag alltid gillat och läst väldigt mycket när jag var mindre. Först var det bamse sen blev det kalle anka för hela slanten. Jag och lillbrorsan har en ganska stor samling hemma av kalle anka tidningar och böcker.Dock så får jag inte sälja nått från samlingen för brorsan.

 Första kalle anka tidningen i sverige 1948, värd 200 000 kr
 

 Så det är ju inte en slump att jag vill börja sälja serietidningar eftersom jag är uppväxt med det och kan en del om det.

För serietidningar kan man aldrig bli för gammal för eller hur?

Dessutom så har jag börjat lära mig htlm 5 alltså språket man använder för att skapa hemsidor. jag googlade på htlm 5 och fick upp massa guider om hur man lär sig det, Så det var ju jättebra, dels så får jag nåt att göra och så är det bra att kunna om jag hade tänkt plugga grafisk design. Jag har sökt till 2 kurser i grafisk design på distans till våren.  Det fick bli kurser för det gick tydligen inte att söka till ett program till våren vilket var trist för då får jag vänta ännu längre på att börja plugga på universitet. Känns ju lite seeegt.

Innan jag avslutar så vill jag tipsa om en grymt bra låt,  strövtåg i hembygden med Mando Diao lyssna på den vettja  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: