inwheelsItrust.blogg.se

hösten är här!!

Kategori: Allmänt

hösten måste vara den absloluta värsta årstiden, det blir kallt,grått,trist,rått,mörkt och regnigt. Man blir deprimerad bara man kollar ut, man vill bara gå och lägga sig i sängen och stanna där hela hösten. Det enda som är bra med hösten är att det växer svamp i skogen för det är så gott.
Vintern är inte heller så kul men bra mycket bättre än hösten. Det blir mycket ljusare och finare med snö ute och så klart är det jul på vintern, jag bara älskar julen!!, det är så mysigt och kul att få och ge julklappar.
 
Som Ida sa "nyss var det sommar och nu är det typ 2 månader till jul" det är verkligen sjukt hur fort det går.
 
jag håller fortfarande på att lära mig göra hemsidor med htlm och css och tycker det är riktigt kul och känner att det är det här jag vill hålla på med i framtiden. jag har hittat en jättebra tutorial på youtube som jag tittar på för de böcker jag lånade på biblioteket var alldeles för ouppdaterade.
 
mitt ryggont har fortfarande inte gett med sig, men det är mycket bättre.
 
nu hade jag inte så mycket mer att skriva
 
så hej då för nu :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: