inwheelsItrust.blogg.se

It can only be better!!

Kategori: Allmänt

Just nu känner jag mig på bra humör, jag känner mig stark. Men jag vet att det lika gärna kan vända igen ikväll. Efter att mått dåligt en tid så känner jag alltid så här. Om man ändå kunde må så här hela tiden, det vore ju underbart och tänk vad jag skulle uppnå. Jag har märkt att jag mår mycket bättre när jag får vara ensam. Men ändå så känner jag mig väldigt ensam. Men det är nog inte så konstigt att känner så eftersom jag aldrig får vara helt ensam utan det måste alltid finnas nån nära. Det gör att jag begränsar mig själv, Att jag känner att jag inte kan göra exakt själv vad jag vill. Känns jobbigt att ta hem nån till lägenheten till och med. Alla ska väl få känna sig helt fria men det gör jag inte. Jag måste börja leva för mig själv och inte behöva tänka på vad jag får göra för morsan. Det borde inte vara så att ens mamma jobbar som en assistent åt en. Vissa kanske skulle tycka om det men inte jag inte när man är så pass gammal som jag är. Men jag får väl finna mig i det ett par år till, känns inte som jag har nåt att säga till om i den saken. Förvisso så är det ganska skönt att ha nån man känner men inte om man ska utvecklads som person. 
 
 
Inatt drömde jag en väldigt hemsk dröm men samtidigt ganska komisk. jag, en kompis och Ludvig min lillebror testade djurkostymer. Ludvig testade en ap huva och när han skulle ta bort den så hade den fastnat så han inte fick av den. Det var inga hål för ögon så han kunde inte se nåt. Sen så skulle vi köra bil och Ludvig körde en bil och jag och min kompis körde en annan. Eftersom Ludvig inte kunde se nåt så fick vi guida honom genom walkie-talkie. Men vi hade glömt att vi skulle passera en bro med vatten under så min bror körde ner där. Mina två andra bröder och pappa hoppade ner för att försöka få ut honom men lyckades inte. Så han drunknade och bilen kunde dom inte få upp förren om några dagar. Sen när jag vaknade så kändes det som det hade hänt på riktigt, men efter ett tag så förstod jag att det bara var en dröm.
 
knäppa drömmar man kan ha altså.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    fin blogg! det är så jävla viktigt att skriva av sig ibland. du ÄR stark som vågar vara så öppen :) vi ses på måndag! håll koll på ap-ludde. hahaha.. kram!

    2012-12-04 | 22:22:22

Kommentera inlägget här: