inwheelsItrust.blogg.se

peppakaks

Kategori: Allmänt

Nu är mitt första pappakakshus klart, kanske inte det vackraste men helt dugligt om jag får säga det själv. Det blir gott att äta sen iallafall. Idag har jag känt mig väldigt trött, men kan bero på att jag har börjat gå upp lite tidigare för förra veckan så sov jag typ till 12 varje dag. Det är inte bra måste skärpa till mig lite så imorgon har jag sagt att jag vill gå upp för att kolla på lucia kl 7. För har man väl kommit upp så är det rätt skönt att gå upp tidigt. Men jag är inte direkt någon morgon människa, jag är oftast som piggast på kvällen. 
 
 
 
nu har jag jag iallafall kommit igång med min träning/övningar som är bra för mig. Har inte kunnat göra nåt sen jag fick ont i benet för typ 3 veckor sen. Jag har fått en del övningar av min förra sjukgymnast som jag gör med  assistenten, det mesta är att sträcka och töja i mina ben för att få bättre rörlighet i dom. Ligga på magen är också en väldigt bra grej för mig att göra. För då töjer det i höfterna automatiskt utan att nån behöver hjälpa till. Sen har jag en fottramp som man kan ändra till en armcykel som jag kör med. Var även och simmade i badhuset en gång i veckan förut. Det är nog nåt jag ska börja ta upp igen för det är så himla bra för mig och jag kan röra mig på ett helt annat sätt i vattnet. 
 
arm/fotcykelO
 
Biljetter till the Hobbit är bokade på fredag, ser verkligen fram emot att se den, Äntligen!!! 
 
 Ha det gött och en trevlig Lucia imorgon!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: