inwheelsItrust.blogg.se

godnatt

Kategori: Allmänt

tjoo
 
jag håller på att designa min blogg lite och därför så ser den lite konstig ut just nu. Man jag ska fixa till den så den blir riktigt snygg.
 
Såg precis filmen the Impossible som handlar om en familj som råkar ut för tsunamikatatstrofen i Thailand. Den var helt okej faktiskt. Men hade det inte varit för att Ewan McGregor och Naomi Watts var med så hade jag nog inte laddat ner den. Tänk så mycket det betyder att det är nån känd som är med i en film, man undrar hur mycket en film tjänar på att ha någon stor och känd skådespelare som spelar i filmen. För det måste ju locka otrolligt mycket mer än en film med bara okända b-skådisar. Men har man råd med att anlita kända skådespelare så är det ofta en film med kvalite och stor budget.
 
jag har börjat läsa lite om att tjäna pengar på sin blogg och det verkar skitlätt, fan har ingen sagt det!! För det vore ju skit nice att tjäna pengar på att skriva massa skit, eller jag menar massa skit intressanta inlägg :D
 
nu ska jag gå och lägga mig så godnatt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: