inwheelsItrust.blogg.se

ny design!!

Kategori: Allmänt

Nu är jag klar med att designa bloggen, hoppas ni tycker den blev okej?. Ni får
gärna skriva vad ni tycker bara kul att höra. Själv blev jag ganska nöjd men den
kan bli ännu snyggare men nu får den se ut så här ett tag. Jag blir nästan aldrig
nöjd för jag är väldigt noga och vill att det ska bli perfekt.
 
jag känner att jag har varit väldigt dålig på att svara på era frågor men från
och med nu så kommer jag svara på alla frågor och lägga upp de på bloggen.
Så fråga på!!
 
idag så har jag varit och badat i varm bassäng som jag har börjat med att göra
på måndagar. Det är riktigt skönt dessutom så har jag en liten bassäng helt för
mig själv och det ligger typ 10 min från lägenheten. Bättre kan det ju knappas
bli. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: