inwheelsItrust.blogg.se

2 dagar kvar!!

Kategori: Allmänt

Jag lever fortfarande jorden gick inte under igår som det sades. Hade ändå inte gjort så mycket om den gjorde det heller så. Men då hade ni inte kunnat fortsätta läsa min grymma blogg. 
 
2 dagar till jul och jag är klar med alla julklappar, jag har ciselerat apelsiner och gjort ett peppakakshus så nu är det bara att vänta tillls den 24 december. Imorgon åker vi till mormor i Tyresö för att fira där, det kommer bli kul för vi har typ bara firat jul där en gång för jätte länge sen. 
 
 
 
Här har ni dom 12 bästa jullåterna enligt mig
 
 
Feliz navidad: Jose Feliciano
Frosty the snowman: Gene Autry
Jingle Bell Rock: T Graham Brown
Juligen: Just D
Let it snow,let it snow,let it snow: Dean Martin
Mer Jul: Adolphson och Falk
Rocking` Around the christmas tree: Brenda Lee 
Rudolph the red nosed reindeer: The Dixie Cups
Santa Claus Is Coming To Town: The Andrews Sisters
Tänd Ett Ljus: Triad
We Wish You a Merry Christmas: The yuletide Singers
White Snow: Bing Crosby
 
 
 
 

Kommentarer

  • rebecka säger:

    Hoppas du hade en god jul, kraaam:)

    2012-12-26 | 00:55:31

Kommentera inlägget här: