inwheelsItrust.blogg.se

Avundsjuka!!

Kategori: Allmänt

 Hej alla läsare! Nu var det längesen jag skrev, har varken haft lust eller ork att skriva nåt sen jag kom hem från Teneriffa.  Vi hade det jättebra där och det var fan hemskt att komma hem till kylan igen. Men nu har jag typ varit hemma 3 veckor så solbrännan har nästan försvunnit. 

på de 3 veckorna hemma har jag inte gjort så mycket, jag har fortsatt med studierna om grafisk design och det går bra, har precis designat en hemsida som jag är väldigt nöjd med Det är riktigt kul när det funkar och blir bra. Tyvärr så är den inte utlagd på nätet så ni kan inte se hur den ser ut.  Vecka 14 så börjar den andra kursen plats och identitet som jag inte riktigt vet om jag ska göra. Men har inte så mycket annat att göra så jag kanske går den kursen ändå. 

Den här tiden på året är den jobbigaste iaf för mig, det händer inte så mycket och det är kallt ute.  Jag känner mig ofta nere och inte minst förra året då det var riktigt tung och jobbigt, jag var väldigt deprimerad men kom över det värsta ganska snabbt.  Men jag kommer nog alltid att känna mig nere och deprimerad i vissa perioder. Det som det mest handlar om är att jag önskar jag hade tjej, fler vänner och ha sex. Egentligen en avundsjuka på att alla andra verkar ha det och inte jag. Det gör mig väldigt ledsen att jag inte lyckas alls med något av det där.  Mina tankar om mig själv blir inte direkt bättre heller. Känner mig värdelös och liksom oälskad för att jag är annorlunda, känns som jag måste bevisa för mig själv och andra att jag är så pass normal ändå att jag kan ha en flickvän. En flickvän blir liksom beviset på att jag också duger och inte är så konstig och annorlunda.  Att ses som konstig, annorlunda och knäpp för jag har den här sjukdomen och sitter i rullstol är jag väldigt rädd för. För är man konstig så får man inga vänner eller tjejer har jag trott men det är nog inte så.  Mest på grund av de tankarna har jag inte velat ha en eldriven rullstol som så många har tjatat på mig att jag ska skaffa. För jag tänkte att jag skulle bli ännu konstigare om jag åkte runt i en sådan och då skulle ingen vilja ha mig. Helt sjukt, jag vet. Jag har skyllt på att de är så stora och klumpiga, vilket de också är men nu har jag hittat något som man bara kan fästa på rullstolen så funkar den som en eldriven rullstol.  Nu får det räcka med sjuka tankar, det är nog ingen som kan förstå hur jag tänker och varför  haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: