inwheelsItrust.blogg.se

Kanelbullens dag!!!

Kategori:

idag drygt en vecka efter min sträckning i ryggen så har jag äntligen fått värktabletter som hjälper mot smärtan, skönt :) men jag struntar i Ålandsbåten imorn för jag får ju inte dricka när jag äter mina värktabletter så det får bli nån annan gång. Ida ska jobba så vi tänkte laga nåt gott och kolla på film istället.

jag träffade min nya sjukgymnast idag och det var en manlig sjukgymnast, vilket kändes lite speciellt eftersom jag alltid haft en kvinnlig sjukgymnast sen jag var liten, men han verkade trevlig och hade humor. Efter det så gick jag och mamma till ett fik och åt en kanelbulle, vilket jag inte visste att det var :p sen när vi gick till Konsum så hade de ett erbjudande 4 kanelbulle för 20 kr som jag köpte och bjöd på, dessutom så köpte jag 3 trisslotter men vann inte ett skit som vanligt. Så idag har jag ätit 2 kanelbullar :) när jag kom hem så tog jag en riktigt skön tupplur och vaknade till maten. Ibland känns det väldigt skönt att bo med morsan. så så har min kanelbullens dag varit :)

Hoppas du också har haft en bra och spännande kanelbullens dag med många bullar :)

Jag har börjat att blogga på mobilen så därför kanske det ser lite annorlunda ut än innan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: