inwheelsItrust.blogg.se

Veckans fredagslista

Kategori: Allmänt

 
• Veckans händelse!
- Måste vara att OS börjar idag 
 
• Veckans nyhet!
-  Bärplockarna från Bulgarien får åka hem
 
• Veckans maträtt!
-Plankstek i statsparken
 
• Veckans köp!!
En USB sladd så jag kan ladda min kamera och ta bilder
 
•Veckans film!
- Way of the Dragon. Bruce Lee rocks :D
 
• Veckans låt!
- Eftersom Springsteen ska spela ikväll så får veckans låt bli
Dancing in the Dark, Bruce Springsteen
 
•Veckans upprepning!
- haha det behöver jag inte ändra på Djurgården spelar 1-1
men vi tar Elfsborg imorgon :D
 
•Veckans nedräkning
- 10 dagar till London :D
 
• Veckan bild
haha den bjuder jag på
äter glass på glassbaren i Katrineholm
 
kom gärna med tips på vad jag ska ha med på min lista.
Ha en bra fredagskväll och glöm inte OS invigningen :)

Kommentarer

  • liss säger:

    vad sägs om veckans sötaste? :) Kan både vara en person, ett djur, en bakelse, en video.. :D

    Svar: ja det kanske jag kan ha med, eller veckans snyggaste ;)
    Teodor Kees Hilmer Smeding

    2012-07-29 | 20:26:41

Kommentera inlägget här: