inwheelsItrust.blogg.se

Mitt första inlägg!!!!

Kategori: Allmänt

Okej, jag trodde aldrig jag skulle börja med en blogg men nu sitter jag här :p jag trodde det bara var för fjortisar och tjejer som gillar mode och inte för nån som mig .Ni får ursäkta mina fördomar om bloggvärlden haha
 
Vem är jag då?
jag är en kille på 21 med en muskelsjukdom och sitter därför i rullstol. Jag försöker att leva mitt liv så gott jag kan även om det ibland är svårt, men jag är ofta ganska positiv och glad som person och gillar att åka och hitta på saker som att vara på stan, vilket är bättre än att sitta hemma och deppa hela dagarna som jag kunde ha gjort. Jag är en snäll, trevlig, nyfiken,envis och blyg kille med många drömmar, ideer och tankar som jag vill sprida till världen. Jag älskar att resa och är väldigt intresserad av historia. TV-spel, film och musik är andra stora intressen jag har och kommer säkert få ganska stort utrymme här på bloggen också. Så jag är i stort sätt som vilken 21 årig kille som helst.
 
så det var lite om mig :) hoppas ni gillade mitt första inlägg :)
 
 
 

Kommentarer

  • Maja säger:

    Hej :) fan vilken bra början det blev!

    2012-07-12 | 14:19:45
    Bloggadress: http://majakar.blogg.se
  • Sofia säger:

    Jag är varken fjortis eller mode intresserad ;) men jag skriver blogg jag med! :) Ska bli kul att följa din blogg :) Kram Sofia

    2012-07-12 | 17:42:45
    Bloggadress: http://sofiapetersson.blogg.se/
  • mattias säger:

    Hej du. trevligt att du börjat blogga. ska följa denna med spänning. du har ju mycket att berätta om allt..
    kul Tetten. hoppas du inte reganr bort i sommar
    kram-hälsa mor din o bror

    2012-07-13 | 09:05:04

Kommentera inlägget här: