inwheelsItrust.blogg.se

MIn helg

Kategori: Allmänt

I helgen så var jag hemma hos pappa i österåker utanför vingåker. Mitt gamla hem för nu bor jag i Katrineholm i en lägenhet med mamma och lillebror, men åker ibland ut dit och är där några dagar. Dock så är det ganska tråkigt, för det finns inte så mycket att göra där men det är väldigt fint där ut på landet. Men en sak som gör det lite roligare där är att jag har min Trax där. En permobil som är väldigt terränggående som man kan köra i skogen med.  Det är skönt att fara iväg med den där helt själv, det blir verkligen en frihetskänsla för mig. Dessutom tog jag med min kamera så jag kunde åka runt på vår gård och ta massa bilder som ni kan se nedan.  Annars så var jag där med min storebor mest för att planera lite inför London resan på måndag. Mina tre bröder, jag och pappa ska åka dit. Första gången vi åker utan morsan så vi får se hur det går haha. Jag har lyckats få biljetter till en basketmatch och en boxningsmatch på OS så det ska bli riktigt häftigt. En annan kul grej som pappa tog fram när vi var där var gamla sedlar och mynt. Dom äldsta sedlarna var från 1948 och det var typ 8 sådana 50 kr sedlar så det måste ha varit ganska mycket pengar på den tiden.

 

 

vy från våran gård

 

 

vårat hus

 

jag i min Trax

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: