inwheelsItrust.blogg.se

jävla pissväder!!!!

Kategori: Allmänt

Idag så åkte mamma till stockholm så Ida min assistent jobbar tills imorgon. Vilket är kul och skönt att inte ha morsan omkring sig hela tiden. 
Vi hade tänkt att åka till Joans i Vingåker där dom har världens godaste sallad. man får liksom välja vad man ska ha i den. Den är perfekt för mig som kör LCHF :) men det regnade så vi åkte aldrig dit, så vi fikade här i Katrineholm istället. Där tog jag en räkmacka haha som vanligt :) men jag älskar räkmackor. Kanske inte riktigt LCHF med tanke på brödet, menmen gott var det ;) sen var vi och handlade mat och lagade LCHF chili con carne och mascarponekräm. Chili con carnen var inte så jättegod och mascarponekrämen har jag inte smakat på än

Ikväll blir det film, mascarponekräm och jordgubbar :D

 

War Horse Poster

 

 

En annan kul grej var att jag blev antagen till distansutbildningen Digital design i Kristiansstad och jag blev reserv till utbildningen Grafisk design och webbutveckling i Jönköping som jag helst vill gå, men det är bara att hålla tummarna :)

 

Kommentarer

  • mattias säger:

    fasen du kör hårt på dieten. bra jobbat. och grattis till digital design!

    trodde aldrig att jag skulle varken läsa eller kommentera en blogg.
    ha det bäst mannen

    Svar: hej, så du hittade hit din gamla räv :p nja vet inte om det är så många som vill läsa den men endå. så hårt med dieten vet jag dock inte att jag kör haha. Fasen vi måste ta en fika nån gång :)
    Teodor Kees Hilmer Smeding

    2012-07-13 | 09:30:19

Kommentera inlägget här: