inwheelsItrust.blogg.se

ENSAMHET

Kategori: Allmänt

Det är konstigt att jag kan känna mig så ensam fast jag alltid har nån i närheten av mig. Problemet är väl att jag inte har särskilt många vänner som jag umgås med. Jag önskar jag hade många fler vänner, men att skaffa vänner är verkligen svårt, speciellt när man är blyg och inte riktigt tror att nån vill bli sin vän. Jag har väl ganska svårt att släppa in nån nära på och det har nog mycket med mitt funktionshinder att göra då jag skäms över det och tror att folk ska tycka att jag är konstig. Så jag har väl inte direkt lagt så mycket energi på att försöka skaffa vänner eller behållt dom som funnits. Men önskar nu att jag hade ansträngt mig mer. För jag inser nu hur viktigt det är med vänner och hur tråkigt det är utan. Men mest av allt önskar jag att jag hade en flickvän. Nån att hålla om och mysa med som skulle tycka om mig för den jag var. Kan bara hoppas på att jag får fler vänner i framtiden och hittar min tjej.
 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Fyfan vilken udnerbar person du verkar vara!
    Helt öppen och ärlig!

    // Platinabrunt (på kamrat)

    2012-07-18 | 01:05:20

Kommentera inlägget här: