inwheelsItrust.blogg.se

London Calling!!

Kategori: Allmänt

• Veckans skandal!
- tillväxtsverkets miljonfest på grand hotel som skattebetalarna får stå för
 
• Veckans film pepp!
- The Bourne Legacy, dock utan Matt Damon men med minst lika bra Jeremy Renner som Jason Bourne
 
• Veckans klockrenaste!
- ``Fuck you´´ Håkan Dahlbys kommentar till alla som tvivlat på han sedan OS misslyckandet i Kina
 
•Veckans film!
- Batman Rises, så jävla grym
 
•Veckans besvikelse!
- Svenska damfotbollslaget åker ut i OS
 
•Veckans nedräkning
- 2 dagar kvar till London
 
• Veckan bild
blir sjukt sugen på att ta en kattunge från vår katt som snart ska få :) Dom här fick hon för några år sedan :D
 
Det här blir antagligen mitt sista inlägg innan jag drar till London på måndag. Så nu får ni inte nått mer inlägg från mig på en hel vecka. Hoppas inte jorden gå under haha. Men när jag kommer tillbaka så ska det bli ett långt inlägg med många bilder, jag lovar :) 
 
ha en bra vecka allihopa!!
Hej då så länge :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: